środa, 3 maja 2017

Kartki przez cały rok- maj

Cześć! W maju postanowiłam zrobić kartki wcześniekj i spokojnie czekać do czerwca. Tematy na maj bardzo mi  się spodobały, stworzyłam sześć kartek. W maju projektantką była Nawanna. W kolejnym poście postaram się Wam pokazać zległe kartki. Ja już nie przedłużam, przechodzę do zdjęć.


Najpierw trzy kartki z barankami. Temat mi wybitnie przypasował, więc kartki tworzyło się szybko i przyjemnie.





Kartka okolicznościowa. Wytyczną były nuty, a że ja jeszcze profesjonalnych papierów nie mam, to wykombinowałam sobie papier z rozsypującej się "Placówki" Prusa, na której zapisałam nutki.


Pierwsza kartka bożonarodzeniowa...

...i druga z którą wiążę się dłuższa historia.
(dopiero na zdjęciu zauważyłam, że zapomniałam do końca wyszyć biały, ale cicho nic nie było:))

Ostatnia kartka pierwotnie miała być wydrapywanką, tzn., wycięłam bombkę pomalowałam pastelem, potem farbą, czekałam aż wyschnie... No i właśnie okazałam się niecierpliwa, za szybko chciałam wydrapać i całość się rozwaliła. No nic, rozkładam imprezę od nowa i tym razem bombka schła 2 godziny, a ja w tym czasie robiłam kartki wielkanocne. To nie był dobry pomysł, bo na bombce narysowałam choinkę, i machnęłam napis Alleluja... Dałam się na spokój z wydrapywanką i wycięłam bomkę z papieru. Potem uznałam ją za nieprofesjonalną i wyszyłam.
 Zdjęcie grupowe .



Jeszcze banerek

Pozdrawiam serdecznie i idę tworzyć kartki, bo mnie ręce świerzbią :)
     
                                                                                    Wanilia

10 komentarzy:

  1. Witam, swietne karteczki i jak szybko sie z nimi uwinelas , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak szybko :) Moje też gotowe tylko wstawić. Ostatnia z choinką i Alleluja byłaby uniwersalna taka z żartem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kochana! Jesteś szybsza niż pendolino, a do tego stworzyłaś tyyyle kartek! Cieszę się że tematy Ci podpasowały, przecież o to chodzi żeby sie bawić, a nie stresować:) Urocze karteczki, a opisem powstawania choinki z Alleluja sprawiłaś, że z uśmiechem na ustach ide spać;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to faktycznie masz niesamowite tempo . Ledwo co pokazały się tematy a Ty już gotowa. W sumie mnie to bardzo cieszy , bo to oznacza że zabawa Ci się spodobała. Jak dla mnie ostatnia kartka z bombka jest świetna , a to dlatego że ja uwielbiam kartki z haftem krzyżykowym, a błędu wcale nie widać . Bombka z napisem Alleluja mnie strasznie ubawiła.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tempa i pomysłowości :) karteczki fajniutkie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, z bombkami i nutkami mnie urzekła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki,w dodatku powstałe z przygodami,

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda karteczka ma swoją historię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki:) I bardzo pomysłowe bombki:) A hafcik jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne karteczki. Dobrze poradziłaś sobie z wyzwaniem. Bardzo podoba mi się pomysł z nutkami i klawiaturą a hafcik bobki jest świetny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!~
e-mail: aleksa13a@gmail.com~