niedziela, 30 kwietnia 2017

Na ostatnią chwilę

Pomysł- z nudów. Nie miałam co robić, wiec zrobiłam kartki do zabawy u Ani. W kwietniu projektantką była Czarna Dama Postaram się brać udział w każdym miesiącu. Muszę przyznać, że nigdy nie robiłam tylu kartek na raz :) Karteczek jest pięć.

Najpierw kartka ze żłóbkiem, z którą chyba najłatwiej mi poszło.



Kolejne kartki to kartki z misiami, ale zadowolona jestem tylko z tej pierwszej.

Teraz kartka w kształcie jaja.
I na koniec zdjęcie grupowe

Jeszcze dla porządku banerek i lecę się podlinkować!
Pozdrawiam i życzę miłej majówki!

2 komentarze:

  1. Witam Cię serdecznie w mojej zabawie kartkowej . Cieszę się, że dołączyłaś do kartkujących dziewczyn . Mam nadzieję, że zabawa Ci się spodoba . Karteczki zgodne z wytycznymi więc oczywiście zaliczone na szósteczkę. Najbardziej spodobała mi sie kartka ze żłóbkiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!~
e-mail: aleksa13a@gmail.com~