niedziela, 23 kwietnia 2017

Kartka na święta i jamniki

Już po Wielkanocy. Skończył się sezon na jajka, króliki zające. A zawsze, gdy kończy sie sezon Wielkanocny, to ja biorę się za zimowe święta.

Nie inaczej jest w tym roku- postanowiłam dołączyć się do zabawy kartkowej u Uli K.


Banerek jest, wiec ja prezentuję moją skromną karteczkę, bez digisów, wszystko powycinałam sobie sama. Mam nadzieję, że zostanie przyjeta, bo z mapką się zgadza. Ja juz nie gadam, przechodze do zdjęć ;)



Piszcie w komentarzach jak Wam się podoba.


**************************************************************
W wolnych chwilach powstają u mnie hafty i zwierzaki. Dziś królują jamniki :)


Na górze haft, obok wyszywam jeszcze psią łapkę, na dole moja improwizacja, czyli jamnicza torebka na igły, bo się u mnie wszędzie walały, a teraz jamnik pilnuje porządku :)

Pozdrawiam serdecznie                                                                                             

P.S. Napis jamnik i piesek na igły to moja własna inwencja twórcza, więc nie kopiujcie jej bez mojej zgody. Jeśli ktoś chciałby wzór na powyższe prace, niech pisze w komentarzu.

                                                                                             


5 komentarzy:

  1. Super karteczki:) A jamnikowe etui na igły bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka bardzo fajna, a jamnicza torebka na igły wymiata:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, a jamnik fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka zgodna z wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!~
e-mail: aleksa13a@gmail.com~