czwartek, 13 lipca 2017

Garść wzorów amigurumi

Cześć, dzisiaj pokażę wam jak krok po kroku wykonać kompas amigurumi. Podam wam także wzory na bransoletkę arbuz i breloczek płytę winylową. Wszystkie prace wykonałam szydełkiem 2.


Kompas
ja użyłam włóczki Miya bawełna kolor fioletowy i włoczki Gazzal  baby cotton.

Zaczynamy od Magic Ring.

1.Szydełkujemy 6 półsłupków do MR (||||||)
2.Podwajamy wszystkie oczka-razem 12płs (VVVVVV)
3.Podwajamy co drugie oczko-razem 18płs (|V|V|V|V....)
4. Podwajamy co trzecie oczko-razem 24płs (||V||V||V.....)
5. Podwajamy co czwarte oczko-razem 30płs (|||V|||V|||V......)
6. Podwajamy co piąte oczko-razem 36 pls (||||V||||V||||V....)

Wykonujemy takie kółko 2 razy i zszywamy. Potem wyszywamy igłę i kierunki. Ja do swojrgo dodałam kółko i teraz jest breloczkiem.







Bransoletka arbuz
wykorzystałam włóczkę DROPS Safran zielone jabłuszko i Ellian Nicky ceglany. Do wyszycia pestek użyłam czarnej włóczki Kotek i różowej wstążki.

1.(zielonym) 36 0czek łańcuszka
2-4.-36 słupków
zmiana na czerwony
5.-7.-36 słupków

na czerwonej części czarną włóczką wyszywamy pestki. Przez zieloną część przewlekłam wstążkę i zawiązałam na kokardkę.





Płyta winylowa

zaczynamy od MR

1.(czerwoną) 16 płs w MR
2. (czarną) podwajamy co drugie oczko półsłupki nawijane (24płs)
3. podwajamy co trzecie oczko płs nawijane (32płs)

Taj jak do kompasu dodałam kółeczko.



To już wszystkie wzory. I jeszcze na koniec zdjęcie mojego pieska :)

Dziękuję tym wszystkim, którzy zostawiają komentarze.

                                                                                                              Pozdrawiam

P.S. Przypominam o prawach autorskich. Wszystkie wzory zą mojego autorstwa i nie życzę sobie by były kopiowane bez mojej zgody.

1 komentarz:

  1. Wszystko piękne! Szczególnie podoba mi się arbuzowa bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!~
e-mail: aleksa13a@gmail.com~