środa, 14 czerwca 2017

Zapachniało truskawkami

Cześć, dzisiaj chciałam Wam pokazać jak się "zatruskawkowałam".  Szyłam, szydełkowałam, haftowałam... Ale było warto, bo z efektów jestem zadowolona. To ja już nie gadam, tylko pokazuję moje prace.


Najpierw moja truskawkowa torba, szyta ręcznie, bo mszyna mnie nie słucha, z przodu uszyta z materiału w kwiatki, a z tyłu z czegoś takiego, z czego są zrobione torby parciane.


 Dalej moja karteczka z hafcikiem. Skromna, bo jestem na wyjeździe, i nie mogłam całego warsztatu zabrać.
 I jeszcze moje szydełkowe truskaweczki, z daleka wyglądają podobnie do prawdziwych. Wzór z książki "Przyjemność szydełkowania".


 I cała gromadka razem. Torba zamieniła się w koc piknikowy :)
 Jak już jestem przy owocach, to jeszcze zdjęciątka z ogrodu pokażę, robione pare dni temu, bo teraz pogoda się zepsuła i ładneho światła po prstu nie ma.





 Moją truskawkową gromadkę(torebkę, małe truskaweczki i kartkę) zgłaszam tutaj i tutaj.

Życzę wszystkim miłego dnia, weny  w tworzeniu i ładnej pogody. Pozdrawiam


10 komentarzy:

  1. fajna torba śliczna karteczka a szydełkowe truskawki super zdjęcia ogrodu wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się te na krzaczkach :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio SZOK

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi tu się podoba. I kartka i hafcik i śliczne szydełkowe truskawki jak prawdziwe. Kwiaty w ogrodzie urocze. U mnie wzór truskawek do wyhaftowania czeka w kolejce. Może nadejdzie kilka wolnych dni i zrobię go. Pozdrawiam. Życzę dalszych twórczych pomysłów i powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie truskawki to bym zjadła! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio SZOK.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio Szok:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio SZOK :) Pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Truskawkowo i kwiatowo! Piękna torba i świetna kartka z haftem.Szydełkowe truskaweczki rzeczywiście są jak prawdziwe.
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!~
e-mail: aleksa13a@gmail.com~