piątek, 26 maja 2017

I kartki i hafty

Cześć ziś pokażę Wam już ostatnie w maju kartki na zabawy.

Na początku kartka na zabaę u Uli. Oj to serce mi nieźle w kość dało, ale jest kartka, a nawet dwie.


Teraz zaległe kartki z marca w zabawie u Ani Iwańskiej.


Zrezygnowałam z ośnieżonego drzewa.


Ta moja wstążka trochę oszukana ale mam nadzieję, że zostanie zaliczona.


Kartka na Dzień Mamy


Zgłaszam ją tutaj
...................................................................................................................................................
Teraz już nie na zabawy, tylko dla przyjemności wyszyłam sobie biedronkę. Zapomniałam zrobić zdjęć w trakcie, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie:)





 Na dziś to już wszystkie moje prace. Dziękuję wam za wszystkie komentarze pozostawione na moim blogu. Każde słowo jest dla mnie motywację do działania.

pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Super ta biedroneczka, śliczny wzorek. Karteczki też mi sie podobają , i cieszę się że nadrabiasz poprzednie miesiące.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki ale podusia z biedroneczką świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedronka śliczna, pozostałe kartki też ciekawe. Wytrwałości w nadrabianiu zaległych wyzwań. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe podejscie do tematu, serduszko mnie urzeklo...dziękuję za zgłoszenie pracy na wyzwanie bloga sklepu "Ortikk"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!~
e-mail: aleksa13a@gmail.com~